torsdag 28 april 2011

tjena,
idag var det ju skola, 
när jag kom hem satte jag mig och skrev lite på inlämningsuppgiften i no:n,
sen satte jag mig vid tv:n o kolla på film, step up 3,
ganska bra film (:
men ja somna nästan, 
dom som känner mig vet att jag brukar somna när jag ser på film, HAHA..
men iaf, nog om det,
när filmen va slut satte jag mig vid pianot o spela lite,
typ i 2 timmar eller nått ;o
hehe,
träna lite engelska förut också,
tråkigt xd
men sitter och lyssnar på musik,
vill sjunga men jag kan inte för har lite ont i halsen och är hes :/
men jag överlever nog ;D
imorron är det först skola sen vet jag inte vad jag ska göra,
sitta hemma och ha tråkigt, kanske?
på valborg ska jag va med fanny & linn (y'
jag borde nog lägga mig nu, 
men ska lyssna lite till på musik,
men hade bra !

söta tjejer på bild! 
älskar er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar